Recenze (365)
Vražedné pobřeží (1991) (seriál)
Od dielku k dielu. Niektoré dobré, niektoré menej. Chýbalo tomu niečo čo by to všetko spojilo v jeden celok.
Susedia (2006) (seriál)
Pre mňa najlepší slovenský sitcom.
Kutyil s.r.o. (2008) (seriál)
Občas to rozosmeje, ale je to len nepodarená paródia na Kutila Tima.
Odplata (1999)
Tak atmosferický film som dlho nevidel. Gibson je vo svojej úlohe veľmi presvedčivý a vďaka nemu celý film funguje fantasticky.
Výplata (2003)
Fajn zápletka plná prekvapený. Super, hlavne keď to človek vidí prvý krát.
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
A ja dám 5* lebo konečne to bolo niečo iné ako donekonečna tie isté mexické telenoveli. Toto malo podľa mňa bližšie k seriálu.
Mortal Kombat - Boj na život a na smrt (1995)
Čo iné by sme mohli čakať od sfilmovanej PC hry? Akciu v podstate bez deja. No Mortal Kombat milo prekvapil, či už obsadeným Lamberta alebo celkom zmysluplným príbehom (samozrejme v rámci možností). Potešili akčné súboje, pre fanúšikov hry povinná jazda.
Horizont události (1997)
Jeden z naj sci-fi filmov aký som videl. Fantastický Laurence Fishburne uchvacuje od začiatku až do konca.
A-Team: Poslední mise (2010)
Fajn moderný akčný film.
Špatnej polda (2009)
Skvele a konečne hrajúci Cage, ako vždy sexi Eva Mendes. Bohužiaľ slabší scenár, a nezvládnutú réžiu nezachránili ani oni dvaja. Škoda, inak to mohol byť skutočne fantastický film.