Recenze (365)
Vévodkyně (2008)
Veľkolepé historické veľdielo. Film, ktorý je tak úžasný, že by si človek neželal jeho koniec. Ralph Fiennes ma vo svojej roli absolútne uchvátil a vždy keď bol na placi hltal som každé jeho slovo ( i keď on toho zasa tak moc nenahovoril)
Noc v muzeu 2 (2009)
Wow. Prvý diel som nevidel, ale toto bolo fakt tvrdé. Načo sa preboha točia takéto filmy. Jeden z najhorších aké som v poslednej dobe (22 rokov) videl. Ten film mi neponúkol nič, smial som sa iba na tom aké to bolo hlúpe a zbytočné ( tak dobre aby sa nepovedali páčili sa mi tí Einsteinovia ale fakt len oni) Takéto filmy by sa fakt nemali točiť a určite by sa nemali vysielať v kinách.
Kai a Gerda (2002) (TV film)
Podľa mňa si tento televízny film zaslúžiť byť premietaný na kinovom plátne...
Poslední pevnost (2001)
Jeden z mojich najobľúbenejších filmov so skvelým Robertom Redfordom, ktorý vo svojej role jednoznačne exceluje. Silným konkurentom mu je James Gandolfini. Už od začiatku nám ukazujú skvelý súboj dvoch mužov o vlastnú hrdosť.
Duel Frost/Nixon (2008)
Veľmi zaujímavý a pútavý film. Nechce poúčať ani vytvárať názor, aspoň podľa mňa necháva každého nech si vytvorí svoju mienku. Nixona vykreslil ako silného muža, ktorý spravil chybu a nakoniec si ju pripustil. Skvelé herecké predstavenie hlavných predstaviteľov.
Protivný sprostý holky (2004)
Film, ktorý nič nepokazí a až prekvapivo pobaví.
Zodiac (2007)
Miestami až dokumentaristický film čo mne osobne dosť vadilo.
Andělé a démoni (2009)
Veľkolepý film ktorý určite zaujme. Fantastická a podmanivá hudba, človek sa nemá kedy nudiť. Jednu hviezdičku som ubral vďaka niektorým scénam, ktoré boli pre mňa až príliš realistické a desivé.
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Veľmi dobrý príbeh, ktorý prináša čo ta na zamyslenie. Pôvodnú verziu som síce nevidel, ale ani táto ma určite nesklamala. Keanu akoby sa narodil mimozemšťanom a kto by sa nepokúsil zachrániť túto planétu kvôli Jennifer Connelly???
Dům tisíce mrtvol (2003)
Bu bu bu