Recenze (1 147)
Hodina pravdy - Černobyl - nultá hodina (2004) (epizoda)
malarkey naprostý souhlas....
Bitva o Černobyl (2006)
co k tomu dodat........
Černobyl: život v mrtvé zóně (2007) (TV film)
moc pěkné ..i když děsivé...
127 hodin (2010)
to byla naprostá nádhera......na konci jsem řval jak malej kluk.......
Lovecká sezóna 3 (2010)
docela nuda ale občas probleskne superscéna......jako ta s dělem na začátku....
Psí vojáci (2002)
líbilo.hodně..a taky jsem se bál....
Pád do tmy (2005)
pro mě úplně bomba horor.scéna jak jednu žerou ti podzemáci a za nimi je vidět světýlko z kamery ....kult...
Frozen (2010)
s člověkem který dá tomuhle 5 hvězd se o filmu odmítám bavit..zápletka naprosto hloupá-už vidím jak dneska v americe vyrazí mladí kamkoliv bez mobilu,v kterým lyžařským středisku maj v týdnu zavřeno,i když amerika kdo ví.? jeden napřed zcela pitomě skočí z veeeelký vejšky a pak přijdou na to že na sloupech jsou žebříky .atd atd po 57 minutách jsem koukl jenom jak to dopadlo ale ne proto že by mě to extra zajímalo...jo ta jedna hvězdička je za ty vlky a detail na nohy po pádu.....
Brána do pekla (2009)
výborný horor.běhal mi parádní mráz po zádech.a že třeba u takových paranormal activity jsem skoro usnul......
Boa vs. Python (2004)
začnu hodnocení od nuly.hlavní záporák brodick plus jedna.jeho lízátko plus dva.příběh minus jedna. efekty minus čtyři,blondýna plus jeden.scéna s vlaky a hady plus dva.tatík se synkem burani v týmu lovců plus jedna.scéna jak had líže holku v autě plus dva,nezranitelnost hadů minus dva,dialogy minus jeden.takže matematicky a jednoduše.1plus2 minus 1 minus 4plus 1plus 2plus 1plus 2 minus 2minus 1-se rovná.........1.pokud umím počítat.chi chi...