Recenze (281)
Strangerland (2015)
Výkon Nicole je opravdu dobrý. Zvláštní film, který mě první hodinu vůbec nebavil, ale když jsem nad tím pak přemýšlel, tak to do sebe všechno zapadá.
Babai (2015)
Aktuální problém uprchlictví. První půlka my přišla slabší, ale cesta do Německa a snaha zůstat tam to zachránily.
Young Ones (2014)
Dokonalá stylizace, škoda že příběh není o trochu lepší. Má to zajímavý soundtrack.
Chlapectví (2014)
Pro mě to z průměru tahá soundtrack.
One Direction 3D: This Is Us (2013)
1D jsem automaticky ignoroval, ale potom co sem zkouknul tenhle materiál, tak jsem si je naposlouchal a musim říct že Midnight memories je nejlepší deska 2013.
Skyfall (2012)
Na filmu především oceňuji soundtrack a výkon Bardema. Plný počet ale nemůžu dát, protože děj mě prostě nechytil za srdce, což by mělo být to hlavní.
Katy Perry: Skutečná tvář (2012)
Katy má simple catchy songy, který si rád poslechnu. Výsledné hodnocení zlepšuje ukázka z koncertu ze Sao Paula, kde pro ni zpívat songy jako třeba Teenage dream musel bejt fakt nářez. Každopádně respekt fanouškům, který ji podrželi.
Země bez zákona (2012)
Skvěle odvedená práce režiséra i herců, které mně osobně kazí přemíra násilí. Nick Cave se v tom přímo vyžívá. + special thanks pro Terrence Mallicka za přenechání názvu filmu.
Mars a Avril (2012)
Velmi dobrý vizuál, ale ve filmu je nahuštěno příliš mnoho myšlenek, které ve výsledku k sobě nepasují.
Pro Ellen (2012)
Z průměru to tahá Paul Dano svým excelentním výkonem a výborný hudební podkres.