Poslední recenze (23)
V srdci moře (2015)
Proč ne, trošku chycené za vlasy, ale rozhodně jeden z dost dobře koukatelných movies. Děj vás vtáhne, efekty, herci, vše si tak nějak parádně sedlo, na prdel se z toho neposadím a 10x si ho pouštět nebudu, ale rozhodně velmi povedený kousek. 4* zasloužených!
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Neskutečný...opět po hodně dlouhé době film, kterému věřím, který mě vtáhl, zafungoval na mě naprosto perfektně, ke všemu dle skutečných událostí, prostě za mě zatím nejlepší film co jsem letos viděl!! 5* bezpochybně! Michael Bay je pro mě víc a víc lepším režisérem....
Bod zlomu (2015)
Dle mě naprosto v pohodě koukatelný film, nechybí akce, super záběry, má to i myšlenku, což většina filmů podobného typu až tolik nemá. Je fakt že řeči o přírodě atd. to je asi trošku z cesty pokud se bavíme o tom že zloději vraždí kvůli penězům, které teda potom rozpráší mezi lidi. Za mě každopádně film u kterého jsem seděl a čuměl neustále na TV což se stane málokdy.