Recenze (25)
Až po uši (2014) (seriál)
Mám odpor k seriálum typu ordinace, ale tohle je romantika, kterou já můžu. Celkem slušně obsazená romantická komedie.
Angry Birds ve filmu (2016)
Na hře jsem nějakou dobu ujížděl, ale film mě celkem zklamal. Čekal jsem víc vtipu.
Los ojos de Julia (2010)
Na takovýhle horororech je nejhorší, že jsou uvěřitelné.
Pixely (2015)
Se Sandlerem sem neviděl žádný film asi 10 let a u Pixelů sem se občas zasmál, ale už natočil lepší komedie.
Most špiónů (2015)
Proč to musí bejt tak dlouhý?
Chappie (2015)
Nevím proč, ale trochu mi to připomíná Číslo 5 žije. Asi to bude tím robotem.
Resident Evil: Rozklad (2008)
Tenhle díl jsem kdysi viděl, ale zapoměl jsem na to. Tak jsem si ho dal znovu. Proto je dobrý se registrovat na CSFD, aby se to nestávalo.Taková oddychovka nic extra, ani žadný propadák. Fanouškovi, který hltá Resident Evil se to bude líbit.
Ant-Man (2015)
Letos druhý film ze studia Marvel. Musím přiznat, že se mi líbil víc, než Avengers 2. Dobrá kombinace akce + vtipné hlášky.
Méďa 2 (2015)
Říká se, že opakovaný vtip není vtipem, ale tady to funguje. Akorát 125 minut je dost dlouhý.
Avengers: Age of Ultron (2015)
Četl jsem nějaké recenze a měl jsem strach, že to bude blbost. Bál jsem se zbytečně, Joss Whedon odvedl dobrou práci. Kombinace akce a vtipných hlášek, zvláště Tony Stark perlí. Příběh je klasický nějaký padouch chce zničit svět a Avengers ho musí zastavit,