Poslední recenze (4)
The Real L Word (2010) (pořad)
Nedávno jsem dokoukala třetí sérii a musím uznat, že až tou mě začal seriál bavit a budu ráda, když bude další pokračování. Velkou zásluhu na tom má hlavně skvělá skupina Hunter Valentine, je fajn, že konečně našly holky, které něco umí. První a druhá série nebyly zábavné ani nijak zajímavé, ale jsem ráda za každé nenáročné "teplé" dílko, takže proto celkově hodnotím třemi hvězdičkami.
Na dotek (2004)
Na dotek jsem chtěla zkouknout především proto, že jsem nedávno byla v podobné situace jako hlavní hrdinové - podváděla:-( Žádné originální řešení partnerské nevěry, které jsem od filmu očekával nepřišlo, stejně tak jiskření mezi herci nefungovalo.
Bohové se zase zbláznili (1993)
Dávám jednu hvězdičku, a to za předchozí díly, na tohle se vážně nedalo dívat!!