Recenze (391)
Zatímco spíš (2011)
Pokud bych měla film hodnotit jako takový , tak byl celkem zajímavý a chytlavý , ale když se na to podívám jako na horor , tak vysoké hodnocení zkrátka dát nemůžu . Nebylo se čeho bát , čeho se leknout a ani hudba nenavozovala nepříjemné pocity a ta jedna vražda , ta byla defakto v sebeobraně , takže jako horor to bylo opravdu velmi slabé.
Ať vejde ten pravý (2010)
Film po hororové stránce nebyl vůbec silný , moc k bání nebo mrazení toho tady skutečně není , ale film jako takový měl docela silný příběh a dobře se na to dívalo . Pokud by to nebyl horor , k čemu u mě absolutně nesplňoval kritéria , tak bych dala vyšší hodnocení , ale tohle působilo spíše jako romantický příběh dvou malých dětí upírky a člověka , tak že pouze ***
Vyměřený čas (2011)
Svět , kde se měnou stal čas , po který budeme žít . Inu nápad to nebyl úplně špatný a řekněme 1. polovina filmu byla zábavná , zajímavá i relativně akční . U 2. poloviny filmu jsem měla chvílemi pocit , že je film nekonečný a netrpělivě jsem vyčkávala konec . To mi říká , že to z mého pohledu není úplně dobře , když člověk u filmu netrpělivě pokukuje po hodinkách , přesto , že vlastně nikam nespěchá dá se celkem z jistotou tvrdit , že filmu u konce cosi chybělo .
Popelka (2015)
Bylo to hezké , ale nějak tomu chybělo cokoliv nového .
Mimoni (2015)
Na úvod nevkusný nucený song , který od první chvíle napověděl , že bych měla upustit od všech svých očekávání , ale člověk si z nadějí řekne : Snad jen špatný začátek . Bohužel úvod byl stejný jako zbytek děje a nepomohlo ani to , že Mimoni jsou roztomilí troubové . Vtipy byli až nevkusně nucené a celé mě to vůbec nebavilo a jen jsem si říkala : Neusínej , ať to můžeš poctivě okomentovat . No díky bohu mám to za sebou . Za grafické zpracování a snahu ** , protože už jsem viděla i horší kousky , ale přesto u mě film spadá do kategorie : Jednou a dost
V hlavě (2015)
To jak přemýšlíme , jak se rozhodujeme , co cítíme . Ano radost , smutek ,hněv , strach a znechucení , to jsou pocity , které ovlivňují náš každodenní život . Velmi originálně a nápaditě podaná pohádka , která je , tak jednoduchá , až je svým způsobem geniální . To , co se nám honí hlavou a neříkáme nahlas , je občas už ve své podstatě velmi vtipné a když se na to nahlédne takto , řekněme zevnitř , je to dokonalé . Jistě těch vtipů mohlo být více , ale zase buďme rádi , že to nepřeplácali. Pohádka naprosto splnila moje očekávání . Nebrečela jsem smíchy , no ale bavila jsem se stabilně po celou dobu a to mi ke spokojenosti bohatě stačí .
Avengers: Age of Ultron (2015)
Akční scénky sice dobré , ale celkově je to slabší a slabší ...Myslím si , že samostatně měli postavy cosi do sebe , ale od dob Avangers , snad kromě prvního dílu , to už zkrátka není ono . Veškeré postavy jako by přišli o příchuť i šťávu , dokonce i Iron man začínal být nudný , přesto jsem se jedinkrát ve filmu zasmála právě díky němu, ale stejně to bylo hrozně málo . Nezachránili to ani nové postavy , spíš se měli věnovat vývoji těch starých . Stále tu máme oblíbené postavy z mnoha různých filmů , nicméně jako by to už ani nebyli oni , takové loutky bez jakýchkoliv charakteristických vlastností , co rozdávají facky , prostě bída .
Ladíme 2 (2015)
Další z mnoha pohádkových komedií o tom , jak děvčátka ke štěstí přišla . Film je zaměřený především na náctileté publikum a působil na mě jako pěst na oko . Pro normálního dospělého člověka tam nebylo absolutně nic k zasmátí a ta bachratá holka ve skupině , která si říka krásky , to už mi fakt hlava nebrala .Celou dobu jsem si říkala , kde by se tam toto jako vzalo ? Neumím si představit ve které taneční a spívající skupině by chtěli takovou lokomotívu a ještě by jí ukazovali při tancováni vždycky v prvních řadách , to bylo fakt otřesné a to , že bylo veškeré zpívání slyšitelně upravované na způsob ala čipmank radši ani mluvit nebudu , díky bohu , že to mám za sebou .
Dárce (2014)
Film měl cosi do sebe a ani nijak zvlášť nenudil , ale neumím si představit , že bych ho snad někdy potřebovala ještě vidět . Pár injekcí proti emocím zkrátka není tak úplně sci-fi jaké by si člověk přál .
Welkeom tu Dongmakgol (2005)
Film začal jako válečný a najednou , koukám do obličeje nějaké pomatené korejky a říkám si : ježíš , to zas bude hovadina , ale rozhodla jsem se vyčkat , zda se to nezlepší . Pak se začal děj vyvíjet a musím uznat , že mě příjemně překvapil . Z lehce nuceným humorem , zde poukázali na nesmyslnost války a zároveň to pojali tak milím a nevtíravým způsobem , že to bylo vtipné v podstatě po celou dobu . Tak trochu parodie na válečný film, která byla pojata velmi zajímavým způsobem .