Recenze (103)
Silo - Season 1 (2023) (série)
námět je parádní a po prvním dílu jsem byl plný očekávání, bohužel pak většinu série se to moc táhne a příliš se toho vlastně nedozvíme
Masaryk (2016)
Roden se mně líbil, stejně tak film dobře shrnuje základní historické fakta, bohužel jako celek dost nudí a hlavně zásadně zkresluje vliv některých postav na Mnichov
Mžitky (2016)
Povedený film se silným tématem na 3,5*, bohužel film se snaží v poměrně malé stopáži toho hodně stihnout a tudíž i k větší uspěchanosti mě úplně citově nazasáhl
Život květin (2016)
Jako studentský film to ještě ujde, nic víc to bohužel nenabídne.
Sůl a oheň (2016)
Pěkná kamera, stejně tak téma, která však nespadá do Bolívie, bohužel otřesný pomalý scénář s katastrofálními dialogy a slabou herečkou v hlavní roli.
Rudá mašina (2014)
životní příběh Fetisova obsahuje poměrně velké množství zajímavých informací a to je jeho největším plusem, bohužel, aby mohla být řeč o plnohodnotném dokumentu chybí nějaký názor protistrany nebo větší konfrontace, která vzhledem k tomu jak to celé dopadlo se přímo nabízí, ale není využita
Rozbouřené vody (2008)
První polovina byla dobrá, skvělá tajemná atmosféra, napínavý děj a slušné varhany, určitě by to v pohodě stačilo na 4*, bohužel v druhé polovině, kdy je ten stejný příběh vyprávěn z druhého pohledu, film začíná nudit a stává se předvidatelným.
Senna (2010)
Dal jsem delší verzi a oplatilo se, velmi dobře a zajímavě zpracovaný životopisný dokument s prvky drama, pro laika i plný zajímavých faktů, pro zasvěcené příjemné zavzpomínání rozšířené o nové zákulisní informace.
Oceány (2009)
V porovnání s podobnými dokumenty mně to nepřišlo zas tak zajímavé a trochu jsem se nudil.
Pád do ticha (2003)
Zpracování je skvělé, jen je škoda, že dopředu víte, jak to dopadne.