Recenze (121)
Skyfall (2012)
75% akce, hluchá místa, akce, hluchá místa... a asi tak 5 krát pořád dokola...
Muži v černém 3 (2012)
3-ka asi nejlepsi z trilogie ???
Kontraband (2012)
ten konec to celý zabil.... Škoda ...
Víkend (2011)
Takové prázdne, víkendové ....
Madagaskar 3 (2012)
3D akce v cirkusu byla FAMÓZNÍ !!! best ze všech dílu MG.
Farma (2012) (pořad)
Každej se na to dívá, ale hlavně, že dá odpad ( po PRVNÍM DÍLE !!!! ), aby byl IN :D a ukázal, jak je "inteligentní" a že on by tam nešel, protože je to stupidní :))
Jste to, co jíte (2006) (pořad)
série 2012 je naprosto skvela... skoda, ze neudelali trosku moderni grafiku predelu.
Appaloosa (2008)
Velmi dobrý Western, patří k těm méně známým, mně se vcelku líbil... jako na pozadí neurazil...
Hotel Paradise (2012) (pořad)
TO se dalo čekat, každej nadává a každýho to bude stejně zajímat... :D :D NENÍ TO na sledovaní a přemýšlení v reálném čase, je to pořad na pozadí.. takže u toho perete, uklízíte, kecáte atd.
Ocelová pěst (2011)
Příjemný akčnák, kde nemusíte přemýšlet a jen si to užíváte. Mám tyhle filmy rád a tak 5 .. ač je to takový průměr (iron man je tomu nejblíž)