Recenze (24)
Columbo - Columbo na univerzitě (1990) (epizoda)
Jeden z mých nejoblíbenějších. Tento díl vystihuje Columba a jeho charakteristické vyšetřovací metody dokonale. Tedy tvářit se jako hlupák a přitom mít za ušima. Protivníci byli velice schopní a právě proto byla jejich porážka o to víc potěšující.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Hodnotím jen do 13 série, protože ty poslední jsou slabé. Chybí jim vtip a šmrnc, příběh je často o ničem nebo nezvládnutý a některé díly jsou až na odpad, jakoby tvůrci už vařili z vody.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Tohle je přesně ten typ filmu, a není jich mnoho, kdy se po shlédnutí na chvíli pozastavím a řeknu si, jaká je to škoda že už ho nikdy nebudu sledovat poprvé.
My Fair Lady (1964)
Okouzlující, mistrovské dílo, Audrey Hepburn je úžasná ! nevím co dodat
Zkažená mládež (2007)
To jak prezentují situaci ve školách naši filmoví tvůrci je úsměvné, klass zase poněkud přehnané, mám na mysli hlavně postoj přihlížejících učitelů a některých jedinců ale přesto obdivuji reálné zachycení třídy, kde se sešlo opravdu hodně krutých studentů, což se často nepovede. Každý byl určitě něčeho podobného svědkem, i když ne tak brutálního zacházení s nejslabším ve třídě. Nechat se strhnou davem k nic nedělání a smát se je jednoduché ale postavit se proti němu chce odvahu a proto má u mě Kaspar můj obdiv. Velká škoda, že je téma šikany u nás ve filmu opomíjené, přitom situace ve školách není vůbec růžová. Bohužel se asi estonský klenot od neznámého Ilmara Raaga nedostane k širšímu publiku hlavně co se týče dotčených věkových skupin. Vkládání energie do ptákovin už bylo myslím dost ale byl bych naivní kdybych si myslel že se situace v dohledné době nějak změní.
Muž, který přecenil českou duši aneb Útěky Josefa Brykse (2007) (TV film)
Je moc dobře, že vznikl tenhle dokument, protože o lidech jako byl Bryks se nesmí mlčet. Tohle by měl vidět každý, protože ještě dnes existuje spousta lidí propagující komunismus a já nechápu, jak může někdo obhajovat ideologii, která má na svědomí miliony zničených životů po celem světě. Už jsem několik dokumentů o letcích z R.A.F. viděl, ale tenhle má v sobě obrovské emoce, díky kterým se vžijete do jeho těžkého životního osudu.
Vincent (1982)
Nádherně zlověstné fantasy, temné jako půlnoc za bezměsíčné noci s ještě krásnějšími verši.
Serpico (1973)
Vesměs skvělý film, jen by to mohlo být trochu svižnější a ostřejší.
MacGyver (1985) (seriál)
Tak na tomhle jsem vyrůstal a vždycky jsem spěchal ze školy domu abych stihl každý díl. MacGyver byl kdysi můj hrdina, a proto nemůžu pod 4*.
Ostrov pokladů (1990) (TV film)
"Štastnej ten, kdo padne první ranou!" Heston podává fantastický herecký výkon a housle Chieftains oživují dobrodružství, které mě pokaždé zavede do jiného světa, o kterém v hlouby důše sním. Na filmech jako tenhle jsem vyrůstal a vždy se k nim rád vracím. Má i svoje slabší místa, ale celý je bez efektů a tím spíš vypadá realisticky s atmosférou dobrého pirátského příběhu.