Recenze (293)
Zátah 2 (2014)
Tak toto bola jazda! Wau! japončíci, ktorí zabíjajú jeden druhého a my môžme hádať, kto ostane. Akčná jazda, plná bojových scén, aké som veľmi dlho nevidel. Kladivová scéna v metre TOP a finále dvakrát tak. Klaniam sa.
The Trip to Italy (2014)
Jeden z filmov, kde cakate cakate a stale nic...38 minut a stale nic...im sorry
REC 4: Apokalypsa (2014)
Španielsky masaker vrtuľou z motora. Po slovensky - nuda, kde nefunguje vôbec nič! Čo je sranda, že pri tej vrtuli som sa bavil najviac...
Tenkrát v Anatolii (2011)
Asi sa opijem, ked pride ten den, kedy ja zacnem chapat viac ako dvojhodinove Turecke dramy, v ktorych sa nic, ale vooobec nic nedeje.
Nigel Marven a invaze obřích hadů (2009) (TV film)
Blazoooon :)))
Predĺženie (2015) (pořad)
Esteze je tam Sajfa a jeho suchy humor, skoda ze to sam neutiahne.
V temném lese (2006)
Najlepsi z celeho filmu bol asi ten dazd na konci ;)
Dárek do cely č.7 (2013)
Dobre, tak po prve: Velmi nemusim Korejske/Japonske/Vietnamske filmy, ale toto? Vobec mi tu nevadili ti vsetci rovnaki ludia. Po druhe: Zeby prvy sikmy film, kde je fakt dobra hudba? A pribeh? Toto proste treba vidiet, tu malu neviem proste opisat!
Zloba - Královna černé magie (2014)
"Pribeh bol nakoniec celkom iny, o akom vam rozpravali." Krásne.
Interstellar (2014)
Kam sa hrabe Gravitace ? A btw Hans Zimmer je Boh!