Recenze (558)
Hledá se Nemo (2003)
85 procent,vynikajici animovany film,ktery pobavi i potesi...Hleda se Nemo je snimek roku!Co se animaku tyce,tento u me hraje docela prim.A to animaky tolik nemusim.Hlavne se mi zde libi Klauni ockati,kteri pry maji smysl pro humor.Animak pro vsechny vekove kategorie!
Tuxedo (2002)
Spousta akce a take vtipne sceny zde nechybi...Jackie Chan ale uz mel lepsi filmy.Tenhle je spise prumer.55 procent!
King Kong (2005)
Splneny sen Petera Jacksona!I mne se to libilo...Velkofilm s krasnou Naomi Watts.I Jack Black zde docela boduje!
Večírek (1968)
Vynikajici a kultovni komedie a Peter Sellers v zivotni forme a na 60.leta vynikajici pocin.Tento film si vas ziska...Davam 80 procent.Sellers zde jako host na party,kam se dostane nahodou...Sellers zde pritom hraje indickeho herce,ktery se snazi dostat do Hollywoodu-Hrundiho.
Dům naruby (2003)
Dobra a oddechova komedie,kde nahoda postavi pravnika Stevea Martina pred tvrdou realitu v podobe Queen Latifah-upovidane cernosky,ktera se prave dostane z vezeni a zpusobi mirne zakriknutemu pravnikovi nejednu rebelii...
Jak utopit Dr. Mráčka aneb Konec vodníků v Čechách (1974)
Trikova komedie a vubec ne spatna.Originalni napady zde hraji prim.Plejada ceskych hercu neni vubec spatna a vodnici jsou zde skveli...Velmi dobre!Rad se k tomuto filmu vracim.
Malý unavený Joe (1972)
Volne pokracovani Leva a prava ruka dabla.Super!Hodnotim velmi kladne 4/5.
Jack Frost (1998)
Originalni a napadity film.Hlavne ten napad s harmonikou a zivym snehulakem.Hodnotim 60 procenty.Hlavne se mi zde libi Michael Keaton,ale taky jeho rodinka.
Sám doma (1990)
Davam 85 procent,hlavne za Kevina.
Tři veteráni (1983)
Pekne filmove efekty,vcelku dobre prostredi a humor taky dobry a je to napadite a pohadka je to pekna...Nadcasova zalezitost!Tato pohadka si ziska snad kazdeho.