Recenze (31)
Internát (2007) (seriál)
Vyborny spanialsky serial . Dakujem stanici AXN ,ze odvysiela 2 serie tohto serialu. Dufam ze 3-5 seria bude coskoro
Ať vejde ten pravý (2008)
Pre mna obrovksa nuda. Len z velkou snahou som dopozeral do konca
Cashback (2006)
Tento fim ma naprosto ocaril
Black Books (2000) (seriál)
Vyborny sit-com .Dobre som bavil aj pri druhom zhliadnuty. Dovod preco nedavam plnych 5 hviezdiciek . Je postava Fran . Tato zena je podla mna uplne nesympaticka . A pokial exzstuje aspon mala nadej na 4 seriu . Tak dufam ,ze ona tam nebude
Ajťáci (2006) (seriál)
vyborny komedialny serial ,len skoda ze to ma len 12 dielov
Fontána (2006)
Nadherný film o láske, živote a smrti
Futurama (1999) (seriál)
Serial Futurama priam milujem , Medzi moje najoblubensie postavy patri Bender
Dr. House (2004) (seriál)
Vynikajuci serial z lekarskeho prostredia, Hugh Laurie je perfekny herec
Dexter (2006) (seriál)
Famozny serial, Michael C. Hall tu pefekne zahral cloveka bez emocii, Vsetkym priaznivcom dobrych serialov odporucam si to pozriet
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Film sa mi velmi pacil, a to pri tom nepatrim medzi fanusikov tejto serie, Akcne sceny tu boli pefekne, Najme scena znicenia helikopteri autom.Najlepsi akcny film tohto roku.