Recenze (371)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Možná je to film s největší koncentrací budoucích hvězd, který kdy vznikl.
Top Gun: Maverick (2022)
Vidím to mezi 4 až 5, ale podlehnu tlaku okolí a dám za 5. Myslím si, že do TOP 3 roku 2022 bude jednoznačně patřit. Tom Cruise zraje jako víno.
Kingsman: První mise (2021)
Po přimhouření jednoho oka dávám plný počet.
Na hraně zítřka (2014)
Nechápu, že podruhé se dívám až po 7 letech. Snad pokračování opravdu natočí, i když si myslím, že jednička nemůže být překonána.
Vymítač (2017) (seriál)
One man show v TOPU. Wódeczka, szlugi i pizza. Przyneta gotowa!
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Nikdy by mě napadlo, že mě dokáže zaujmout anime, a ještě k tomu z Japonska. Upřímně anime není můj šálek kávy, ale díky Netflixu jsem dostal možnost zhlédnout Zápisník smrti a ve všech směrech mě zaujal. Hlavně svými zvraty a perfektním dějem. Ano, ke konci trochu docházel dech, ale první polovina seriálu byla prostě skvělá.
Gangy z Birminghamu - Série 4 (2017) (série)
3 herecká esa, musím říct, že tohle se moc nevidí. A rozhovory mezi AB a TH jsem si opravdu užíval.
Gentlemani (2019)
Sbal prachy a vypadni, Podfu(c)k a teď Gentlemani -> skvělé obsazení, kvalitní a zajímavý příběh, skvělý britský humor = Skvělá zábava a zatím vždy skvělý Guy Ritchie.
Rozčarování (2018) (seriál)
Futurama je dobrá, Simpsonovi jsou lepší, ale tohle je přesně podle mého gusta humor.
Casino Royale (2006)
S odstupem několika od Casino Royale se jedná o doposud nejlepšího Bonda v podání Craiga. Škoda jen, že si tvůrci sáhli na vrchol hned s prvním filmem. Drží hned několik NEJ. Nejlepší herečka, nejlepší záporák, nejlepší předloha a zvrat. Tomu filmu prostě nic nechybí. --- Rozpočet / výdělek / rozdíl / počet dní odehraných v kinech: $150 / 599 / 449 milionů / 122 dní < 3,99 > násobek rozpočtu.