Recenze (163)
Kick-Ass 2 (2013)
Po cool prvním Kick-Ass je pro mne pokračování jednoznačně zklamáním. Krom sympatických hlavních postav chybí snad vše co jednička měla.. 60%
Aréna národů (2012) (pořad)
Trapná napodobenina Her bez hranic. Co víc říct? 20%
Buřtcajk (2012) (pořad)
Zdeněk Izer si Buřtcajkem drží úroveň jeho několika posledních pořadů, která však není zrovna valná. Škoda, že můj nejoblíbenější bavič klesnul takto hluboko.. 40%
Raubíř Ralf (2012)
Doufal jsem, že mé 4000 hodnocení bude něco extra a jsem velmi rád, že jsem zvolil právě Ralfa. Na podobných hrách jsem vyrůstal a trailer navnadil, takže má očekávání nebyla malá. Výsledek rozhodně stál za to. Příjemný, milý, vtipem nabitý animáč s tím nejlepším "záporákem". 90%
Máš minutu! (2011) (pořad)
Nerad to říkám, ale ač mám dvojici Suchánek+Genzer rád, tak tento pořad je ztráta času. 20%
Šéfka (2011) (pořad)
Psaní komentáře k tomuto považuji za naprostou ztrátu času stejně jako sledování, takže nechť mluví čísla...0%
Kick-Ass (2010)
Skvělé! Zdá se být jedno slovo na komentář málo? V tomto případě je myslím plně dostačující a další řeči okolo už by byly jen zbytečnou nudnou omáčkou. Aby však můj komentář nevyzněl přehnaně pozitivně, tak bych vypíchnul závěr, který mohl být alespoň lehce reálnější. 90% P.S: Na Lyndsy Fonseca je opravdu radost pohledět ;-)
Nejšílenější úchylky (2010) (pořad)
Dost zajímavé téma zpracované docela nezajímavým způsobem.. 50%
Predátoři (2010)
Není to úplně špatné, ale kvalit originálu s Arnoldem zdaleka nedosahuje a volné pokračování s Danny Gloverem se mi též líbilo víc. Částečně za to může Adrian Brody, který se sice snaží, ale na postavu drsného zabijáka mi prostě nesedí. Mezi kladné stránky filmu nepatři ani scénář. Vychází mi z toho docela dobrá zábava na jeden večer, bohužel však nic víc. 65%
Ptákodemie: Děs a hrůza (2010)
Tohle že má být pocta klasickému filmu Ptáci? Hitchcock by se obracel v hrobě, kdyby toto viděl...Nicméně za ty srandovní ptáky to není čistá nula, takže 5%.