Recenze (692)
Braindead - Živí mrtví (1992)
Takhle má vypadat parodie!!! Perfektní skloubení žánrových kliše a hrátek se symboly žánru s absurdnem. POstmoderna v akci.
Půlnoc v Paříži (2011)
Chtěl bych si zapamatovat to nadšení, to krásně prožité poetické vyprávění o jednom nesmrelném městě, jak jsem jej dnes v odpoledních hodinách prožil. Allen nenatočil film, ale báseň, poému pro marnivé milovníky města nad Seinou.
Tenkrát v Americe (1984)
Snad nepřekonatelný film z gangsterské branže. Skvěle napsané postavy, dokonale vyrovnané tempo a snad nepřekonatelná atmosféra. Prostě a jednoduše: milník kinematografie. PS: Proč studio nechce zrekonstruovat původní, leonem sestřihanou, verzi?
Barbie a dokonalé Vánoce (2011)
Po mírně slabších filmech, kterými byly Tři Mušketýři či Louskáček příchází série Barbie s mocným know how a útočí na branku. Klasický vánoční příběh je zaobalen do postmoderního hávu s realisticky vytříbeným tempem pro vyprávění. Tvůrci jako Nolan a jemu podobní by se měli učit.
El habitante incierto (2004)
Normálně podobným hříčkám plné hodnocení nedávám, ale Moralesův konstrukt mě svým koncem dostal s plnou parádou.
Kmotr II (1974)
Atmosféra, kamera, režie a to krásně pomalé tempo, s kterým film plyne pomalu ke smutnému konci. Lepší než první díl.
Kmotr (1972)
Těžko se dá u Kmotra najít chyba, krátce a stručně: filmové báseň-
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Švédské verzi jsem dal 4 a proto u Finchera nemůžu jinak; nesrovnatelně lepší film.
Na křídlech slávy (1990)
Neoddiskutovatelné plné hodnocení, prostě .... krátce s stručně: existenční zážitek.
Tenkrát na Západě (1968)
Opus magnus 20. století.