Recenze (18)
Pat a Mat: Zimní radovánky (2018)
Tento film je zatím jednoznačně nejlepší a to hned z několika důvodů. První - humor a legrace, prostě funguje. Pro dospělé i děti. Není to jen samé bumbác atd.. Ale mnoho nás dospělých se v tom najde a nebo vidí své sousedy přátele. Tedy zábava jak pro děti tak rodiče a teď nemyslím nostalgickou zábavu, ale opravdovou aktuální. Druhý - příběhy mají vždy nápad a pravou kutilskou pointu, takový návrat k nejlepším kořenům. Třetí - hodina je pro tento film vzhledem k nejmenším divákům přesně akorát.
Beatles: Perná léta (2016)
Úžasný film. Howard je genius. Ač mě Beatles nijak nezasáhli a po zhlédnutí fulmu se také nestanu fanouškem. Musím, říct film je to skvělý. Ťežko to k něčemu přirovnat, to se prostě asi nedá už kvůli tomu tématu. Ale mě to prostě bavilo jako film já to ani nevnímal jako dokument, jednoznačně doporučuji.
Pat a Mat - Autodráha (2003) (epizoda)
Autodraha je asi můj nejoblíbenější díl.
Nedotknutelní (2011)
nádherný film dlouho jsem neviděl nic tak lidského. Herecké výkony jsou absolutně skvělé.
Deník strojvůdce (2016)
Je to boží. Přesně komedie, která má všechny esence humoru ironii, laskavý humor, černý humor a to je tam namixováno v tom správném poměru. Úžasná kamera, krásné dekorace, vypointovaný příběh a v neposlední řadě perfektní herecký výkon. Jediné povzdechnutí - Proč něco takového nevznikne sakra u nás ? moc dobré.
Zničeni láskou (2016)
Naprosto hlavního hrdinu chápu. Klobouk dolu jak je to natočené, nesklouzává to k žádné romanci nebo patosu, je to příběh který jede a baví.
Pat a Mat ve filmu (2016)
Je to moc pěkné. Došlo mi, že to je ideální startovní film pro nejmenší aby si zvykli na kino. Kamarád na to vzal syna který byl poprvé v kině - školka 2 třída. Koukal s vykulenýma očima řezal se smíchy občas něco komentoval. Mí starší děti už měli trochu nadhled smáli se na jiných místech, bavilo je to stejně. Je skvělé že to neztratilo nic ze svého kouzla a řekl bych, že je to propracovanější . Každopádně v kině to působí perfektně.
WTF: Welmi Trapné Ftipy (2023) (pořad)
No nevím jsou věci, z kterých by se legrace dělat neměla a tohle mi přijde přes čáru. I když musím uznat, že na pořadu je vidět, že to není odbyté jako jiné pořady.
Když draka bolí hlava (2018)
Ti co nadávají na Trošku by měli vidět tento film. I pohádka může klesnou dost hluboko ale hloubky filmu Teambuilding pna Nováka to nedosahuje tak proto jedna hvězda.
Pepa (2018)
A je tu další filmová katastrofa. Bohužel tento film nezachrání ani Suchánek ani Kohák a nezachránil by ho ani Rudolf Hrušinský. Kde není režie, není scénář a přítomnost herců není podstata toho, že z toho je nutně film. Tomu filmu chybí úplně všechno co film dělá filmem. Měl jsem pocit, že to je nějaký druh skryté kamery, že pak přijde na pódium někdo kdo řekne." Jé to je skrytá kamera my jsme chtěli zkusit jestli to vydržíte až do konce. Jste opravdu otrlí proto v salonku máte chlebíčky a 2 deci". Bohužel nic takového co by to vysvětlil, zůstalo to v rovině blbého filmu. Jedna hvězda patří hercům, které prosím nechoďte do každé kraviny a na režiséra Nováka bych si jako herce dal fakt majzla.