Oblíbené filmy (10)
Kmotr (1972)
Šestý smysl (1999)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Jednoznačně nejlepší film, který jsem měl možnost kdy vidět. Příběhem a zvraty v ději nemohou být ani lépe načasovány. Herecké výkony Freemana a dle mého nejlepší herecký výkon Robbinse za celou jeho kariéru dělají z tohoto filmu zážitek, který si můžete dát klidně 2x po sobě a stéjně ho znova intenzivně prožijete. Main theme si neustálé pouštím doma a celkově zde funguje vše na jedničku. Režie, střih, kamera, hudba, herecké výkony ... Prostě the BEST. 99%
Hon (2012)
Matrix (1999)
Klub rváčů (1999)
Donnie Darko (2001)
Zbožňuji filmy s pořádným mindfuckem, který ještě navíc vygraduje v teorie fanoušků co a jak vlastně je, bylo, nebylo.... Mistrovské dílo, ve kterém vyniká mladičký Gyllenhaal. Ach a ten soundtrack. 95%
Joker (2019)
Masterpiece! Temný příběh Arthura v podle mě životní roli Joaquina Phoenixe je dechberoucí. Film by fungoval i samostatně bez univerza DC. Takhle je to ještě vyšpičkováno. Surovost a atmosféra Gothamu určitě bere inspiraci z Nolanové trilogie Batamana a to je jen dobře. Znáte tenhle? ... ťuk, ťuk ........ 90%
Příchozí (2016)
Vyvedené sci-fi, které exceluje především v napětí. Opravdu originální koncept s pořádným mindfu**em. Klobouk dolů! - 95%