Recenze (21)
Agent bez jména (2010)
Nechápu jak nějaký negramot může dát tomuto filmu hodnocení odpad! Tenhle film si zaslouží uznání hlavně za příběh a za výkony herců ! Určitě stojí zato se podívat, já dávám 65%
Antboy (2013)
Nic moc, trošku ohrané a nudné i když sem tam jsem si zábavu užil. ***
Antboy: Pomsta rudé fúrie (2014)
Určitě lepší jak jednička, cítil jsem rozhodně více napětí a už jsem se tolik nenudil. To dětské zamilované drama tomu pro mě dodalo šťávu. :D ****
Billy Elliot (2000)
Pěkný film. :)
Czech Made Man (2011)
Prostě přelomový film, který stojí za to. Komu se to nelíbí ať si prdel políbí, protože tenhle film ztvárnil dokonale dobu co byla, jaká byla a proč byla. Za mě 100%
Naprostá sebedůvěra (2012)
Pěkný průměrný akční film, až na pár větších chyb se na to dalo určitě koukat i když s jedním zavřeným okem. Takže za mě 50%
Orel Eddie (2016)
Opravdu krásný příběh a taky skvěle natočený dávám poklonu jak režisérovi tak eddiemu. :)
Pasažéři (2016)
Tak tohle bylo mega ! Opravdu chválím scénáristu i režiséra za jeden z legendárních výkonů + film s skvělými herci ! ******
Perníková věž (2002)
Pěkný film, konec špatně udělaný z přehledu logiky protože snad nikoho by nezabila jedna čára (možná to špatně chápu), ale jinak dost dobrý chvilkama jsem se nudil ale ten zbytek to nahradil 65%
PIKO (2010)
Film co má co říct, pravdivý, necenzurovaný, realistický. Za mě 75%