Recenze (121)
Láska pod hvězdami (2015) (TV film)
Celkem pěkně natočené love story s příjemnými herci a když vám na film sedne nálada, může se vám líbit tak jako mě. 4* (70%)
Ulička hanby (2014)
Taková hodně nereálná ale příjemná blbost u který se sem tam zasmějete.. K top filmům určitě nepatří, ale ani neurazí.
Expresní zásilka (2012)
,,nezastavím... a ani nechci." tak to bylo příjemné překvapení, pořád se něco děje, dobrá zápletka, herci taky super a já si tady nemám na co stěžovat. 5* (90*)
Plivu na váš hrob 2 (2013)
Druhý díl mi přišel o dost lepší než první, příběh byl promyšlenější než v jedničce, i když skoro stejný... Vraždy byly nechutnější a špekoun s paralizérem byl taky skvělej. Místama se mi z toho skoro dělalo špatně a možná i pro to to byl úžasnej horror. 4* (70%)
Hory mají oči 2 (2007)
D*vko, d*vko! V podstatě vyvražďovačka stejný kvality jako jednička, akorát o trochu míň promyšlené, i přes to stále na 3* (50%)
Hory mají oči (2006)
Od tohohle jsem čekal nějakou originalitu oproti ostatním horrorům, je to sice v trochu jiným kabátku a tváří se originálně, ale konec konců je to zase o tom že parta lidí si jede karavanem, z nějakého důvodu musí zastavit a nemůžou pokračovat v cestě a někdo je začne vyvražďovat... Ale abych jen nekritizoval, přece jen tu jsou nějaký věci jiný a lepší než v ostatních horrorech. Nemůžu říct že by mě film nebavil, tak se zítra rovnou kouknu na druhý díl. 3* (65%)
Falešní poldové (2014)
Dneska jsem viděl tenhle film podruhý, no a musel jsem přehodnotit hodnocení, film je takovej trochu o maličko horší Jump Street, ale i tak je to nálož vtipu a akce, mě to bavilo. 4* (70%)
RRRrrrr !!! (2004)
Pokud to vemete s nadsázkou, film si opravdu užijete. Stačí si jen všímat těch dobrých hlášek a ne myslet jen na to že celkově ten film moc nedává smysl, jelikož pointa je to že se dva kmeny "rvou o šampon" vtipných hlášek tam je ale neskutečně hodně a já se u toho zásmál pokaždé co jsem na to koukal... a to že už jsem to párkrát viděl. No a co by jste vlastně od komedie chtěli víc než zasmát se? Od toho tenhle film je a taky tak funguje. 4* (80%)
Muži, ženy a děti (2014)
Anorexie, nevěra, nevydařené i vydařené vztahy teenagerů, virtualní svět... No prostě film z dnešního života, který se zaměřuje hlavně na ty extrémní případy, komedii od toho taky rozhodně nečekejte, je to film dokonale popisující, jak to v dnešní době chodí. 5* (90%)
Tieň Duše (2015) (studentský film)
Na Expla koukám rád, ale tenhlr "film" byl tak nějak o ničem...