Recenze (86)
Top Gun: Maverick (2022)
Nic jsem nečekal a chtěl si to jen užít. Bohužel to byla ještě daleko větší břečka než jednička. Všeobecné nadšení jde naprosto mimo mě. Pompézní, laciné, čitelné, nudné. O hlouposti a jednoduchosti ani nemluvim. Hrůza, bude-li toto nadále představovat etalon filmu ke spokojenosti diváků, můžeme se definitivně rozloučit s jakž takž kvalitní produkcí :/
Poslední aristokratka (2019)
Šlichta a trapnost.
Piano (1993)
Z bláta do louže
(K)lamač srdcí (2010)
Neustále velmi slabé a místy úplně trapné, tři dobré vtipy to opravdu nazachránily.
Stopař (1986)
Něco tak blbýho jsem dlouho neviděl a doufám, že zas dlouho neuvidím.
Černobílá spravedlnost (2017)
Tento film je především velice dlouhý. Je tak dlouhý, že i kdyby byl o polovinu kratší...
Zaklínač (2019) (seriál)
První serie byla skvělá obrazově, ale totálně zmatená a slátaná. Za to druhá, ta je k tomu ještě plochá, nudná a hloupá. Z nadějného a očekávaného projektu je naprosto primitivní a postradatelná břečka.
Zaklínač - Ztráty (2021) (epizoda)
Už jen těžko by mohlo být hůř. Bohužel, nuda střídá prostoduchost a naopak. Žádná oslava inteligentní, vtipné a svižné fantasy se tedy vskutku nekoná. Smutné a trapné.
Zhoubné zlo (2021)
Hloupé, laciné, nefunkční... A ještě k tomu takový nějaký divný paskvil.
Můj soused Totoro (1988)
Nebetyčná nuda. Jak pro děti, tak dospělé. Pohádka bez morálního ponaučení přijde mi věru zbytečná.