Recenze (1 352)
Svatba naruby (1997)
Za tech 20 let jsem to zkouknul asi po pate, a musim priznat, ze me to porad skvele bavilo. A o to tu slo, ne?
Svatý boj (2001)
Na muj vkus strasna žvanírna...a nuda... 7/12/2022 49%
Světlu vstříc - Plyn (2018) (epizoda)
Udelame si to vzadu spravedlivy... :))))
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Tahle hvezdna sestava proste nemuze natocit propadak. Dabelsky tu neni jen holic, ale v podstate temer vsichni. Jen ty pisnicky se moc nevyvedly. Zdlouhavy a ne moc chytlavy... Ale i tak paradni atmosfera.... 11/3/2021 84%
Šarlatán (2020)
Drsnej pribeh z drsne doby. Natoceno i obsazeno vyborne.... Jen ten konec jsem asi nepochopil.... 7/12/2020 75%
Šéfové na zabití (2011)
Dobra, vtipna komedie s vazne skvelym obsazenim... 1/9/2022 73%
Šest směšných (2015)
Ja ty Sandlerovi komedie miluju. Je to nechutny a obcas trapny, ale je to skvela, prachobycejna, cista zabava... 28/2/2022 68%
Šestý smysl (1999)
Po strašné spoustě let jsem si opět pustil tuto lahůdku. Jelikož jsem znal pointu, užil jsem si ten film uplně jinak. Geniální dětský herec H.J.Osment a můj oblíbenec B. Willis mě potěšili jako vždy... 8/3/2022 93%
Šifra (2003) (TV film)
Není to špatný, ale rychle zapomenu..... Malej šachista je ale fajn... 12/02/2020 65%
Šikmá plocha (2016)
Dokonaly minimalismus. Devet minut nervaku...