Recenze (1 349)
22 výstřelů (2010)
Me se to libilo. Jasne, zadny originalni pribeh, ale charisma Jeana Reno porad funguje, policistka taky sympaticka, dobra hudba a ani chvilku jsem se nenudil... Za me 70%
Svatba naruby (1997)
Za tech 20 let jsem to zkouknul asi po pate, a musim priznat, ze me to porad skvele bavilo. A o to tu slo, ne?
Vzpoura ve věznici Carandiru (2003)
Celkem zajimavy a opravdu skvele zahrany film. Jen z toho vane pocit, ze veznice je plna sympatickych dobraku, kteri byli ve spatny okamzik na spatnem miste. A to mi tu vadilo nejvic.
Kniha džunglí (2016)
Pastva pro oci a svizna jizda, ktera ani chvilku nenudi.... :)
Interview (2014)
Chtel bych videt, jestli se Kim u tohoto filmu aspon jednou zasmal... :) Ja se bavil vyborne...
Zpátky do ringu (2013)
Velka nostalgie a fakt dobra zabava...
Dealer III (2005)
Tu balkanskou zabijecku si budu pamatovat dlouho... Drsnej film a vsechny tri dily skvele obsazeny... To budou sny :)
Dealer II (2004)
Zmar a beznadej...desiva realita....a dokonalej Mikkelsen...
M*A*S*H (1972) (seriál)
Hravě rozesměje, skvěle pobaví a přitom i dojme.... I když se člověk směje, cítí tu hrůzu, kterou ve válkách vojáci zažívají....