Recenze (1 349)
Lynč - Špína (2018) (epizoda)
Ti dva zlodusi... to je vazne blbej for...
Živí mrtví: Počátek konce - Série 6 (2020) (série)
No je to teda divocina. Rozhodne jedna z tech lepsich rad. Ted jsem vazne zvedavej kam to muze jit dal.... 21/7/2021 82%
Detektiv Varg Veum: Žena v ledničce (2008)
Tento pripad se mi zatim libil nejvic. Je to takovej trochu temnejsi dil.... 19/7/2021 66%
Pravdivé lži (1994)
Paradni akce, spousta gagu, skvelej Arnie a dokonala Jamie.... Proste vyborna zabava od A do Z... 16/7/2021 88%
Zamrzlá řeka (2008)
Smutnej, peknej i kdyz trochu depresivni pribeh. Kam sr hrabou nase starosti... 15/7/2021 72%
Zakázaná planeta (1956)
Celkem dobrej pribeh, a na ten rok vzniku i poutavy zpracovani... 13/7/2021 66%
Vynález (2004)
Nepochopil jsem, nekolikrat jsem usnul, nebavilo me to a porad jsem cekal kdy se co stane. K tomu ta "dokumentarni" kamera. 11/7/2021 15%
Detektiv Varg Veum: Nadosmrti tvůj (2008)
Dalsi prijemna detektivka s prijemnym hlavnim hrdinou. Bohuzel vsak nicim vyjimecna... 7/7/2021 65%
Minišou Karla Šípa (2021) (pořad)
Prijemne povidani s prijemnymi lidmi... 80%
Úspěch (2019) (seriál)
Kez by to takhle dopadalo i v realu. Ale neni to spatnej pribeh... 6/7/2021 70%