Poslední recenze (13)
Hořký měsíc (1992)
Žádná nádhera. Perverzní židovský režisér servíruje eroťák nevybitým velkoměstským intelektuálům. Film pro lidi, co si to dělají sami nad dámským prádlem.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Zdá se, že hollywoodští Icikové seznali, že znudění a usoplení mamlasi, jejichž život je výhradně obrazovkou chytrého telefonu, už normální děj nesnesou. A že když nebude více fetu, nebudou tržby. A tak se zrodil nový fenomén: filmy jako Fury, Sicario, Revenant... Jde v podstatě o přehlídku jatek, perverze a hnusu v atraktivním obalu a s dobrými herci. To vše je zabaleno do povinné deprese, aby si různí alternativní blbi mohli pochutnat na "artu", a pak zde v komentářích cintat, jak to bylo opravdové. Kdo takové filmy potřebuje, je psychická troska, typický produkt sedmdesátiletého míru. Doporučení takovým: příště se řízni do prstu, ušetříš za kino.
Policajt umí karate (1983)
Nejblbější film dějin, pokud tedy vyloučíme tzv. alternativní kinematografii. Neexistuje prostě nic podobného, a to ani vzdáleně, co by bylo tak neuvěřitelně pitomé, a to měřeno libovolnými parametry. Kdo nemá příležitost tento japonský skvost vidět, shlédněte prosím francouzský film Francie. Jest to též hovadina k pohledání. Vynásobte zážitek minus deseti a máte výsledný dojem z Policajta, co umí karate.