Recenze (281)
Hon za pravdou: Dezinformace a cena falešných zpráv (2020)
Dokud bude 80% lidstva debilní a ovlivnitelné, je potřeba takových to filmů právě pro ně. Dunning-Krüger effect.
Máš ji! (2018)
Ohavná nuda. Naprosto zbytečný film, stejně tak jako někteří lidé.
Akta Pentagon: Skrytá válka (2017)
Jako jo, ale poměrně to nudilo.
Monster Trucks (2016)
Nadhodnocuju kvůli mnoha zdejším intelektuálním jantarům.
Norman: Mírný vzestup a tragický pád stratéga z New Yorku (2016)
Co to sakra bylo????
Na špatné straně (2018)
Jeste nudnejsi nez Hereditary.
Žena v černém 2: Anděl smrti (2014)
To byla nuda.
Sicario 2: Soldado (2018)
Lepší, než za jedna.
Odnikud (2017)
Ješte bych vzal s sebou toho řeckýho ksindla a jeho starou.
Šmejdi (2013)
Chce se mi blejt......