Recenze (282)
Monster Trucks (2016)
Nadhodnocuju kvůli mnoha zdejším intelektuálním jantarům.
Norman: Mírný vzestup a tragický pád stratéga z New Yorku (2016)
Co to sakra bylo????
Rozpolcený (2016)
To byla ale bida. Uplne zbytecny film, nuda, nuda a nuda. Nesnasim magory........
Babovřesky 3 (2015)
Tak toto již prostě nelze!!!!
Bite (2015)
Fakt humus
Český žurnál - Matrix AB (2015) (epizoda)
K zbiltí, co my jsme za pronárod, když si zvolíme něco takovýho. Hanba nám. Tenhle národ by potřeboval řádnou genocidu.....
Češi na cestách (2015) (pořad)
Seberte ty nejvetší dementy a vyšlete je zadarmo do světa. Hanba, doprdele hanba. Ty voliči zemana a komínů se musí opravdu vymýtit.
Líza, liščí víla (2015)
Teda, to byla ale neskutečná sračka. Ištváni se zase předvedli. Jedna hvězda je pro mě, za to, že jsem to vůbec dokoukal.
Soudkyně Barbara (2015) (pořad)
Okamžitě všechny, co mají s tímto dílem něco společného - zastřelit včetně příbuzných a ratolestí.
Vánoční Kameňák (2015)
Ty pičo, lze ještě klesnout???? Prosím, kdo se tomuto směje, napište mi a já Vám pošlu pistoli a okamžitě se zastřelte.