Poslední recenze (5)
Fentasy (2024)
Filmy takéhoto žánru mám rád, obdobie a prostredie bolo zaujímavé, kamera a strih si dobre odviedli prácu. Páčilo sa mi herecké obsadenie, postavy boli odohrané super. Aj osobne sú veľmi milý:)
Barbie (2023)
Ak by vynechali feministické nezmyselné urážky tak by to bolo kludne 5/5 .. Goslinga nemám rád ale hrať npcčko mu tak veľmi sadlo, že ma to až bavilo... vtipy boli dobré, odohrané super - Krásna Margot, vtipný Cera a Ferrell a na moje prekvapenie Gosling pasoval parádne...
Zaklínač (2019) (seriál)
Henry Cavill hrá Geralta na 10/10 ale ten scenár a chaos čo vytvorili je fakt na zaplakanie.. Mali parádny svet a herca, ktorý tú rolu miluje a vytvorili toto.. Výber ostatných hercov bol fakt zaujímavý .. Yennefer , Triss úplne iné (o Keire Metz ani nehovorím - to bol posledný klinec do rakvy) , správajú sa inak a celý dej sa točí okolo čiernych elfov? Po tretej sérii tak 50% vďaka Henrymu, inak by to bolo oveľa menej..