Recenze (326)
Rvačka v Panamě (1966)
Právem zapomenutý film s Jeanem Gabinem v jedné z hlavních rolí...
Milionový závod (2001)
Je dobré, že i na začátku 21. století někdo natočil komedii ve stylu Kena Annakina ze šedesatých let...
Quartétto (2002) (TV film)
Příšerný český dabing zabil v televizi mnohem lepší filmy, než byla tahle slátanina...
Hlava (1968)
Děj to nemělo žádný, ale psychadelickou atmosféru konce šedesátých let jsem z filmu cítil. Muzika byla fajn a s jointem v zobáčku by to mohl být i sqělý zážitek...
Rudí (1981)
Musím přiznat, že jsem si tenhle film rozdělil na dvě části a mnohem víc mě zaujala druhá "ruská" polovina filmu... Takže pod dojmem druhé části dávám 4 hvězdy. Jinak celkově hodnotím film jako zajímavou exkurzi do dějin dělnického hnutí...
Pozor na Harryho (1997)
Musím se znovu opakovat, ale zase mě W.A. nechytil...
Čistá duše (2001)
Film natočený přesně tak, aby uspěl v oscarovém klání. Nicméně nejlepší z celého filmu je neuvěřitelný výkon Russella Crowa...a ten ostrouhal...to jsou paradoxy...
Prezidentův psychiatr (1967)
Docela nudná parodie na špionážní filmy. Mimochodem Coburn v šedesátých letech natočil takových ptákovin víc (např. oba díly Flinta)
Protiúder (2002)
Tři hvězdičky za docela příjemnou pietní připomínku Arnoldových zlatých akčních osmdesátých let minulého století...
Musím tě svést (2002)
Ideální "televizní" film na neděli večer, ale kdybych to viděl v kině tak nadávám ještě dneska...