Recenze (326)
I.Q. (1994)
Docela příjemná komedie s nádhernou Meg Ryan (já ji prostě žeru...) v jedné z hlavních rolí.
Nachové plachty (2001)
Film mě naprosto neoslovil a vůbec mě nebavil, ale ohodnotit snahu tvůrců výrazem "odpad" se nějak stydím...
Zahraniční aféra (1948)
Úžasná Marléne Dietrich + režie Billy Wildera = výborný film.
Děvčátko, neříkej ne! (1932)
Zub času se na tomhle filmu už dost podepsal, ale jsou tam zajímavé záběry z tehdejší módní přehlídky. Mezi manekýnkami je jasná jednička - Adina Mandlová!
Eldorádo (2000)
Hezká animace na způsob disneyovek. Příběh uprostřed pokulhává. Průměr.
Cesta ke štěstí (1999)
Nuda, nuda, nuda... o čem to vlastně bylo?
Já, mé druhé já a Irena (2000)
Asi jsem divnej, ale já jsem se fakt docela dobře bavil... Ať žijou superinteligentní, supersprostí a supertlustí černoušci...pardon...afroameričané!!!
Drsňák Dudley (1999)
Kreslené úvodní titulky jsou nejlepší, pak jsem si chvíli schrupnul... no a pak se celou tu ptákovinu snaží trochu zachránit Eric Idle... ale marně. NUDA!!!
Spy Kids: Špioni v akci (2001)
Docela dobrý, ale taky jsem čekal po přečtených recenzích víc... Hold už nejsem dítě...
Temná hra (1998)
Docela zajímavé drama s odvážnými sexuálními scénami Rachel Weisz, ještě než se její tvář výrazně zviditelnila v Mumii. Výrazná role Labiny Mitevské (Samotáři) !!!