Recenze (868)
Carlitova cesta: Zrození gangstera (2005)
Cítím se jako idiot. Ne proto, že bych snad nějak výrazně nadhodnotil či podhodnotil tenhle film, ale proto, že jsem si evidentně popletl dvě různé Carlitovy cesty. :)))
Kill Bill (2003)
Kamarád kdysi kdesi napsal, že nejlepší PC hra, kultovní FALLOUT 2, je takový KILL BILL herní scény. Jestli to myslel vážně, beru to jako hrubou a vážnou urážku, páč KILL BILL je nudný kýč na facku a ani dvojka není o mnoho lepší. A je mi poměrně jedno, že nad filmem KILL BILL smočili svý talentovaný pacičky Quentin Tarantino, Ennio Morricone nebo Michael Madsen...
Akta X - Pravda (2002) (epizoda)
Je mi, jako kdyby mi po devíti letech umřel pes nebo tak něco. Jasný plný počet za 9 (většinou) krásných sérií, za Muldera, Scullyovou, Skinnera, Muže z Pentagonu, Pana X, Maritu, Syndikát, zelené mužíčky... a hlavně za zábavu, nad kterou lze i přemýšlet. Sem tam nás diváky vodili za nos a předváděli všelijaké držkopády, ale pořád to byla velká jízda, ne?
Propast (1989)
Pozoruhodný snímek, lavírující někde mezi poutavým béčkem a dramatem, s několika pasážemi (a že jich není málo), kde se Cameron vyrovnal síle Aliens. Zhodnotit ale film jako celek na úrovni Vetřelců IMHO určitě nehrozí, i když je parádní konec hodným prokousání se několika hluchými místy prostřední pasáže. Mary Elizabeth Mastrantonio herecky mnohem méně protivná, než je u ní obvyklé.
Na sever Severozápadní linkou (1959)
Velmi klasická a velmi zprofanovaná konspirační (rail)road movie, která, jak poznamenal majster flanker, vypadá o 10-15 let mladší, než je... a ne, není to poklona. Do štreky vlakem do Chicaga dobrý, a to tak, že velmi. Dále už jen málo překvapující a hodně úsměvné, nepoutavě překombinované a vůbec, třikrát jsem zývnul. Alespoň, že ty dialogy držel mistr Hitchcock permanentně prokladě vysoko. Ale jinak komorněji, prosím.
Temný úsvit (2006)
Nezapomenutelná vietnamárna s mimořádně špatným (českým) titulem, slabým (rozjuchaným / americkým / limčoidním / whatever) koncem, super džunglí, super CHRISTIANEM BALEM v džungli (ach, Ch. Bale zaperlil ve filmu, jak překvapivé, ha ha) a... eh, zobecníme a nebudeme ještě spoilerovat, hromadou breberek. Musím se přiznat, že mě tento útěkářský filmeček, ač docela dlouhý, vyjma onoho epically baaad za-to-bych-Herzogovi-ustřihnul-koule konce ani vteřinku nenudil. (SPOILER) Ad mekongské pijavice - šmarjá, Ch. Bale by si snad kvůli roli nechal uřezat i nohu. Smutně krásný.
Zmatená duše (2007)
Neambiciózní dramedy jako řemen s mým oblíbencem, Mužem s cigaretou, a ještě větším oblíbencem, Chandlerem Bingem. Laciné hamburgery přežvykující Pollak (můj velkej kámoš prozměnu z Casina) a Collinsová taktéž bezchybní. Kdo se v Numb alespoň na jednu blbou vteřinku neviděl v hlavním hrdinovi, obávám se, že neví, co jsou to životní sračky. ;) Suma sumárum, možná že bych šel až na pět zatracených hvězdiček, jenže konec byl... nepřesvědčivý, a to tak, že velmi...
Ranč U Zelené sedmy (1998) (seriál)
Vynikající seriál se zajímavým námětem - ale zkuste jím oslovit první (a žel asi ne poslední) generaci těžkých nerdů.
Critters (1986)
Vždycky mě to bavívalo jen do momentu, než se všecko (naivně) posralo...
Policejní akademie 5: Nasazení: Miami Beach (1988)
Víte, že v tom hraje Gretzkého manželka?