Recenze (550)
Pohádka o Honzíkovi a Mařence (1980)
Nádherná Zemanovka - sice vlastně velmi jednoduchý příběh, ale krásné zpracování a úžasná atmosféra. Podle mě mnohem melancholičtější a smutnější, než předchozí Zemanova díla. A taky poslední - pro mě je Zeman opravdu génius, náš Spielberg, nebo Nolan svojí éry.
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Nestárnoucí klasika s úžasnými hláškami. Sice nikdy nepochopím, proč hlavní Carterův objekt zájmu hraje (přiznejme, tehdy ještě štíhlá a pěkná) Konvalinková, když je ve filmu obsazená i nádherná Schoberka, ale budiž. Na Adélu se dá koukat pořád dokola:).
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Jo, příjemná pohádka a Janákovi to fakt jde. Žádná extra pecka, ale na pohodové kouknutí. Námět hasnoucí hvězdy sice ukradený z úplně jiného filmu (Hvězdný prach), ale nakonec proč ne. 2022 - upravuji hodnocení nahoru, je to fakt milé, ulítlé a Tereza je tady prostě boží!
3Bobule (2020)
O čem že to vlastně bylo...?
Nejlepší přítel (2017) (TV film)
Bavil jsem se, opravdu hodně. Po velmi dlouhé době se mi fakt nějaká pohádka líbila. A zábavná byla i plejáda velkých herců i v drobných rolích. A jako třešnička úžasná Vagnerová, jako Mariána, ta byla fakt boží:)!
Most - Série 1 (2011) (série)
Líbilo se mi, zajímavá zápletka, fajn hrdinové (zejména Saga byla výborná). Na fajn pokoukání.
Matky na tahu o Vánocích (2017)
U prvních matek jsem se (tak nějak) aspoň pobavil...žádná intelektuální olympiáda, ale ok. Tohle byla čistá vánoční nuda.
Bobule (2008)
O čem že to vlastně bylo...?
Vychováni vlky (2020) (seriál)
Vlastně netuším, co si myslet - svět je Ridleyovsky promakaný, charaktery zajímavé, příběh...vůbec nevím. A jako pouhý start druhé série je tohle docela málo.
Naši kluci (2019) (seriál)
Velmi silný seriál a zajímavý vhled do života v Izraeli...který by ale snesl střih jako sůl. I kdyby byl seriál o dva díly kratší (možná i víc), příběh by nebyl o nic chudší. Tohle pomalé tempo jinak výborný seriál únavně ubíjí. Skvělé herecké výkony.