Recenze (107)
Todd and the Book of Pure Evil (2010) (seriál)
Metal musical...geniální.
Drive (2011)
Jo ta atmosféra a hudba.
Hunger Games (2012)
Podle mě dost dobré zpracování, vzhledem k tomu, že knihu jsem nečetl. Není to tak "nepochopitelné", jak mnozí píší v komentářích. No je to na vás já dávám za pět.
Nedotknutelní (2011)
Opravdu silný dojem.
Hanna (2011)
Příběh, který by opravdu jeden nevymyslel. Nezachránila to ani hudba od Chemical Brothers a některé pěkně promyšlené záběry. No škoda.
Mulholland Drive (2001)
Jedním slovem genialita, není co k tomu dodat.
Vyměřený čas (2011)
Kombinace Robina Hooda a Bonnie a Clyda, bohužel zpracování bylo dost chabé.
Šéfkuchař nadivoko (2005) (seriál)
Bradley Cooper boduje v takřka ztraceném seriálu, Prima Cool zabila dvě odpoledne vysílacího programu a já se překvapivě skvěle bavil.
Repo Men (2010)
Konec docela ušel takže spíše 3,5 hvězdy.
Světová invaze (2011)
No byla to docela jednoduchá břečka, ale tak co, zasmál jsem se.