Recenze (290)
Agent Carter (2015) (seriál)
Je jen málo ne-superhrdinských postav v Marvelovském universu, které se těší takové oblibě. Aby ne, Peggy si právem získala srdce a obrazovky mnoha fanoušků. Na tomto seriálu je skvělé, do jaké doby je zasazen. Po mnoha filmech a seriálech z komiksového světa a vlastně i jiných světů je tu zase jeden z mála kousků, který se odehrává v době po druhé světové válce a nutno říct, že vizuálně a atmosfericky je to naprostá pecka. Nemohu opomenout spoustu drobných vychytávek, jako třeba jméno butlera Howarda Starka - Mr. jarvis... No prostě pecka...tento seriál je na míle daleko před Agents of S.H.I.E.L.D.. Vřele doporučuju!
Aliance (2016)
Po rozčarování z předešlého dílu jsem se moc netěšil. Dokonce jsem přemýšlel, že bych film v kině vynechal a pustil bych si ho až doma. Nakonec jsem stejně vyrazil a k mému milému překvapení jsem nebyl zklamaný. Ba naopak. Film se vesměs vyvaroval chyb dílu předešlého a posunul se oproti němu zcela na jinou úroveň. Až na pár výjimek se scénáristi vyhnuli stupidním dialogům a nelogičostem, které tak bortily druhý díl. Vizuálně skvěle zvládnuté prostředi. Od základny, přes periferii až po město budoucnosti. Dokonale zpravované lodě a hlavně fenomenální droni, na kterých se podařilo vybudovat neotřelý a originální bojový styl. (!)Akční scény jsou skvěle zpracované a kamera se střihem tentokrát zvládnutá na jedničku. 4ka má opravdu skvělý bojový styl a na jeho bitky je opravdu radost se dívat. Pro mne osobně velmi milé překvapení a líbilo se mi to asi ještě více než Divergence. Škoda jen, že film rozdělili na dvě části. Snad ta druhá bude stejně dobře zvládnutá a stejně precizní...
Alice in Borderland (2020) (seriál)
Juuuu to je velka parada!!!vyborne jsem se bavil!!! Originalni a napadite! Netflix Japonsko zabodoval!
Alita: Bojový Anděl (2019)
Velmi milé překvapení. Má to všechno co to mít má. Akci, love story, povedené triky, jenoduchý avšak kompaktní děj. A na oči si zvyknete. 🙈80%
Americký zabiják (2017)
Žádná hitparáda, pár velmi dobrých momentů, jinak neoriginální nuda. Teda ale výbuch na konci libovečka. 65%
Anihilace (2018)
Komorní sci-fi s velmi zajímyvým námětem na které se velmi dobře kouká. Nemá to takové poselství jako Příchozí, ale to je možná dobře. Zbytečný patos nebo násilná hra na vážnou notu typu zachraňme platetu by tomu neslušelo, ba naopak. Natálka to zvládla taky velmi dobře na její možnosti. Za posledních 15 minit 4tá hvězda.70%
Arcane (2021) (seriál)
Jeden z nejlepsich serialu letosniho roku. Mozna i vubec👏👏
Arcane: League of Legends - Změnu přinese jenom násilí (2021) (epizoda)
Tak totoooo😱😱😱 to by se mohlo mnoho serialu ucit z tohoto dilu. Woooow😱😱
Armáda lupičů (2021)
Tohle bylo super!!!👌👌👌
Armageddon (1998)
Tuny patosu, nacionalismu, dramaticke hudby a dojemnych scen. Ale bože tady to tak moc funguje. I po tolika letech a po tolika shlédnutích mě to pořád baví. A jak! Vizuálně skvělé a kamera a záběry opravdu do detajlu propracované. Připočteme-li k tomu naprosto našlapané obsazení alá Dannyho parťáci a vskutku zábavný humor, je to prostě pecka! 80%