Recenze (2 753)
The Boy Behind the Door (2020)
Bez napětí,bez krve,bez akční myšlenky,prostě dětský horůrek.Nic pro mě.
Kandisha (2020)
Kandisha měl být dle předpokladů kvalitní hororový zážitek,ale kde se to zvrtlo,je vcelku jasný. Odradí už záběry mimo kameru,krvavost na nejnižší možné úrovni,gore prakticky nulové,zahalená tvář samotné Kandishi,napětí minimální a konec ,který jaksi zvýrazněn je,po pár minutách končí a s ním i samotný film. Tvůrčí dvojici se bohužel nepodařilo již navázat na předchozí úspěchy svých dvou filmových trháků.
Spirála strachu: Saw pokračuje (2021)
Hmmm,souhlas s J.A.S.M..Myslím že konec by bylo skvělé řešení.
LX 2048 (2020)
Nápad dobrý, ne však zrealizovaný..škoda..
Separation (2021)
No doufejme,že to takhle nepůjde dál.
Hipersomnia (2016)
Obchod s lidmi,to je nezvyklé téma v hororovém žánru.Film je vcelku dobře natočen,brutalita je zde potlačena,ikdyž krve se překvapivě dočkáme ve větší míře.Připadá mi to jako by režisér v určitých akcích se něčeho bál.Ta větší míra brutality bohužel absentuje a přímo zde měla být zakomponována. Tím tento film ztrácí na atraktivitě a čekání na gore scény a torturu se nedočkáme v takové míře,jakou by jsme si přáli.
México Bárbaro II (2017)
Nic co by mě nadchlo.Spíše zklamání .Možná by bylo jistější hodit to jako celovečerák dle názvu.
In-Shadow: A Modern Odyssey (2017)
Těžce pointovaný Art,ovšem ne pro mě.
Bad Black (2016)
Zvláštní,bláznivé,akční. Podívaná made in Uganda.
Alien Terminator (1995)
Nějak jsem tu kravinu nepobral....