Recenze (2 753)
Sick (2012)
Další z nepovedených zombie filmů které opravdu nemají co říci.
Ong bak 2: Pomsta (2008)
Výborná akční věcička.
Finders Keepers: The Root of All Evil (2013)
Další Woodwardova kravina plná blbostí a sračkového myšlení.
The Final Wish (2018)
To snad nebylo ani možný?!!.Strach z čeho,respektive z koho?.Opravdu velmi špatný počin.
Khurafat: Perjanjian syaitan (2011)
Jsou zde určité situace,ve kterých bych se určitě ocitnout nechtěl,ale postrádal jsem více toho drajvu v určitých tkzv.lekačkách.Atmosféra je fajnová a triky taktéž.Tři bodíky pro Malajsii.
Oscar 2019 (2019) (pořad)
Nevim co už říct,zdá se mě to opravdu rok od roku horší.Celé to vypadá jak modní přehlídka a film je už pouze doplnkový produkt.Je to umělé a nepřirozené.
American Guinea Pig: The Song of Solomon (2017)
Dobře natočené a technicky i trikově fajn zvládnuté plnohodnotné gore .Něco na té Mary ale bylo.
Charismata (2017)
Pro mě je Charismata celkem podařený psycho horor o mladé detektivce,kterou nadřízení spíše šikanují pro její nezkušenost.Sériový vrah a rituální vraždy ,které detektivce přerůstají až v paranoyu.
300 Sparťanů (2007) (TV film)
Skvělý a propracovaný dokument.
Broken Ghost (2017)
Film,který mě vůbec nic neřekl,a to jsem se snažil do samotného příběhu ponořit.Prostě mě to nebavilo.