Recenze (2 753)
La coda dello scorpione (1971)
Pro mě milé překvapení .Mr.Martino opravdu dokáže skvěle pracovat s myšlenkou,která filmu propůjčí ten správný směr napětí.Spokojenost.
Temnota (1982)
Dobré Argentovo giallo s nadprůměrným počtem vražd,ale to napětí či strach mě tam opravdu chyběl.Tentokrát se mě tam kamera ztrácela v okamžiku,kdy jí bylo nejvíce potřeba a to u Argenta není zvykem.
Finální ukrutnost (2017)
Ale ano,dobrý Kitanův akční snímek .
Delikatesy (1991)
Hodně bizardní filmík natočený bizardnímy mozky v lidských hlavách.Skvělé.
Alienate (2016)
Opravdu nekoukatelné zlo.Nic víc nic méně.
Slasher.com (2017)
Co to ksakru mělo být!!?.Absolutní nic neříkající výplod amatérského pouličního divadla.
Homolka a tobolka (1972)
Vždy se na tuto skvělou komedii podívám znovu.
Hogo fogo Homolka (1970)
Úžasně natočená klasika Československé kinematografie.
Sněženky a machři (1982)
Dobrá československá komedie se začínajícími herci.
Kamarád do deště (1988)
Dobrý film.