Recenze (705)
Koule (1998)
Tak tenhle film opravdu nemá koule.
Horizont události (1997)
Nic moc.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Nejhorší díl a v podstatě se dá říci že ty nové díly jsou strašné.
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí (2002)
Další díl a opět se mi nelíbil. Nevim proč ale ty staré Star Wars měli lepší atmosféru atd.
Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999)
Nové hvězdné války se mi nelíbí.
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Druhej nejlepší díl hned po Impérium vrací úder.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Je to samozdřejmě super válečnej film ale pokud byste ho srovnali s realitou tak je to spíš pohádka.
Slzy slunce (2003)
** za 2 dobré akce
Gattaca (1997)
Proboha co tohle mělo bejt? Hodně špatné sci-fi.
Matrix Reloaded (2003)
Hodně špatné! Matrix 1 měl být prodloužen o pár minut a měl zkončit. To natahování série je o ničem.