Recenze (705)
Planety (1999) (seriál)
Naprosto vynikající.
Mladý Indiana Jones (1992) (seriál)
Byly tam výborný episody,bohužel ne všechny ale i tak dobrej seriál.
Hardcastle a McCormick (1983) (seriál)
Seriál mého dětství. Nelze dát míň jak 5*. Btw to auto miluju :)
Rocky III (1982)
5 hvězd protože miluju celou sérii.
Rocky II (1979)
69%? Proboha diť je to kult a vynikající film!!! 100%!
Kulový blesk (1978)
Geniální :D Při scéně kde najdou dědka kterej měl bejt mrtvej živého,jsem umíral smíchy :D
Dobytí severního pólu (2006) (divadelní záznam)
Masakr :D
Rozpuštěný a vypuštěný (1984)
Kachny,kachny,kachny,kachny...
Tenká červená linie (1998)
Pecka
Nepřítel státu (1998)
Dokonalé