Recenze (705)
Kon-Tiki (2012)
Úžasný film, klidně bych ho natáhl na 3 hodiny. Teď mám chuť jít sestavit vor a někam vyrazit.
Leviathan (1989)
63%? Nechápu. Vynikající mix filmů Věc a Vetřelec. 100%!
Valkýra (2008)
Pro mě velké překvapení, vynikající film.
Skyfall (2012)
No konečně BOND s Craigem který má úroveň. Vynikající Ukrajinec v hlavní roly, hodně dobrý scénář, střih a řežie. Jasných *****
Adele: Živě z Royal Albert Hall (2011) (koncert)
Adele prostě jede. Ten hlas už nemůže být lepší.
Prometheus (2012)
Dlouho jsem na film čekal a nakonec se dočkal a musím říct že mě vůbec nezklamal, spíše naopak. Špičková hudba, vynikající efekty, dobré herecké výkony a hlavně vynikající konec. Už se těším na pokračování.
Okresní přebor (2010) (seriál)
Vetchý Oscara.
Detektor lži (2011)
Geniální :D
Přežít (1993)
Špičkový film na kterém mi vadili akorát ty neustálé řeči o bohu. Soundtrack taky vynikající.
Ink (2009)
Tomuto dávám 5 hvězd ale pouze za hudbu která je vynikající. Soundtrack se fakt povedl, film jsem neviděl.