Recenze (705)
Mise na Mars (2000)
Perfektní zvuk, perfektní efekty, krásnej soundtrack, kvalitní herecký výkony, střih a příběh. 56% je málo. 90%
Carusošou (1996) (pořad)
No tohle byla taky kvalitní mrdka.
DO-RE-MI (1998) (pořad)
Neuvěřitelná sračka ale ty nejvíc dementní lidi jsou nezapomenutelní :D http://www.youtube.com/watch?v=UIzrK2nKlyk&feature=related
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Nejlepší ČESKÁ pohádka to určitě není, S čerty nejsou žerty je o dost lepší každopádně tohle je na druhém místě a právem v Kultech mezi pohádkama.
Kdo je kdo (1992) (seriál)
***** za díl s Danielem Landou.
Kluci v akci (2005) (pořad)
Tenhle pořad je ve srovnání s Ano Šéfe naprostá píčovina. Ty dva buzíci, co tam jakože vařej jsou neuvěřitelně trapný. A ty jídla nic moc teda. Tohle si může podat ruku s Babicou, ODPAD!!!
Jonah Hex (2010)
Totální ale totální sračka a nejhorší film Malkoviche vůbec!!! Vůbec jsem nechápal se co se nám režisér snaží sdělit, debilní příběh, debilní scénář, debilní herci, debilní hudba, debilní střih, prostě kdo tomu dá 5 hvězd tak je debil.
Saltová (2010)
Naprosto neuvěřitelná sračka, trochu mi to připomínalo že se tvůrci pokusili udělat druhýho Bourna akorát s ženskou. Katastrofální scénář, naprosto idiotský konec, totální nelogika postav, no prostě odpad!
Jméno růže (1986)
Fantastickej film s opět EXCELENTNÍM Connerym. Film má pouze jednu chybu a to je naprostá herecká nula Christian Slater.
Avatar (2009)
Odpad, proč? Trapnej příběh, hudba nikde, herecký výkony podprůměrné, režie klasická Cameronovská. Uznávám že ve 3D je to úžasný zážitek ale pamatuju si jenom efekty a to není dobře. Cameron zklamal a pořád jsou jeho nejlepší filmy Terminátor 2, Pravdivé Lži, Propast a Vetřelci.