Recenze (705)
Tunelové krysy (2008)
Prej nejlepší Bollův film, haha, HOVNO!
Modern Warfare: Frozen Crossing Pt. 2 (2010)
Bohužel ještě nudnější než první díl.
Modern Warfare: Frozen Crossing (2010) (studentský film)
Celkem pěkně natočeno i když bohužel krátké.
Síť (1995)
Naprostej počítačovej kult :) Hned po Válečných hrách :)
Přepadení ve vzduchu (1992)
Průměrný film se stejně průměrným Snipesem i když on je průměrný všude. Každopádně Hudba velmi dobrá.
Chobotnička (1983)
Je mi líto ale tohle byla hrůza. Podprůměrná bondovka.
Jen pro tvé oči (1981)
Skvělé lokace, klasickej Moore, Klasická bondovka.
Špion, který mě miloval (1977)
Suprová bondovka, suprovej Lotus Esprit.
High Stakes Poker (2006) (pořad)
Pokrovej orgasmus.
Zítřek nikdy neumírá (1997)
No po Zlatém Oku asi druhej nejlepší Brosnanův Bond.