Oblíbené filmy (9)
Matrix (1999)
Matrix má navždycky moje srdce. Asi nejpodstatnější film, co jsem kdy viděla a jímž jsem ovlivněná. Originální a nadčasový snímek od začátku až do konce.
Zelená míle (1999)
Pátý element (1997)
Osvícení (1980)
Hříšné noci (1997)
Le Mans '66 (2019)
Pro mě , trošku nečekaně, film roku. Výborné a vtipné dialogy! Ch. Bale v této roli vážně perfektní, Damon taky, hudba skvělá a napínala jsem se v kině jak kšandy. Jasně, je to občas trochu čitelné, ale místy taky nečekané - dobrý balanc. Závody velmi dobře sestříhané - nenechá to člověka z filmu utéct, a tak to má být. Hltala jsem to každou vteřinou!