Recenze (46)
Avengers: Endgame (2019)
Díky za všechno <3
Malé ženy (2019)
Jak jsem čekala, film pro mě byl celkem zklamáním. Nesmyslné prolínání časových linek, až se člověk ztrácel a vůbec nechápal, kde v ději se nachází. Hvězdná průprava to opravdu nezachránila. Výkony dobré, ale když scénář se sem tam vymkl kontrole a dělal si co chtěl... Film měl velkou nevýhodu, že knižní předloha už byla jednou zfilmována a proto bylo možnost porovnat s nadprůměrem.
Osudná jiskra (2019) (seriál)
Seriál bez chyby. Příběh napínavý, skvělé herecké obsazení.
Circle: Uzavřený kruh (2017)
V průběhu jsem si říkala, není to v podstatě šíleně přehnaný Facebook v hlavní roli s Hermionou a Forrestem?
Dunkerk (2017)
Luxusní snímek, kterému snad můžu jen vytknout to, že nějak vzhled chlapců neplynul s časem. Mám pocit, že by všichni za tu chvilku byli trošilinku zarostení.
Hrdinové ohně (2017)
Nemám slov...
iBoy (2017)
Zajímavý nápad. Bohužel autoři nevyužili všechen potenciál, který námět nabízí, ale i tak mě film pobavil a zaujal.
Spolu to dáme (2017)
Takoví Nedotknutelní v nové mladší verzi.
Thor: Ragnarok (2017)
Další pecka od Marvelu. Nechyběly vtipy, akční scénky ani super hudba. Opět správná volba na co zajít do kina.
Všechno úplně všechno (2017)
Po skončení filmu jsem si pomyslela, co jsem to právě viděla za slátaninu. Film byl tak přeslazený a přikreslený, až to není možné. Dialogy, teda když zrovna nějaké probíhaly a nemlčeli jak dvě paka (...), byly nesmyslné. Maddy se s Ollym baví v jejích představách o nemoci, kterou má a v další scéně už všechno ví, aniž by spolu o tom vlastně vůbec mluvili? Dávám 2* hlavně za hudbu.