Recenze (42)
Elysium (2013)
Na pět to není, ale na čtyři jo. Nevím, proč to dělám, ale u podobných filmů (scifi) se vždy sám sebe zeptám, jak by to vypadalo, kdyby to režíroval Cameron. A skoro vždy si odpovím: Lépe... Mimochodem, Jodie si tu zahrála pěknou svini, to bych do ní neřekl..:-)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Toto nemá smysl komentovat jinak, než jako NEJLEPŠÍ...
Mlčení jehňátek (1991)
Tento film jsem poprvé viděl jako nepolíbený panic. A až jako políbený nepanic o 2 až 3 roky později jsem pochopil Hannibalovy komentáře ohledně parfémů a co skrze jejich clonu pořád cítil. Asi byl velmi citlivý...
Sněženky a machři (1982)
Absolvoval jsem dva podobné lyžařské kurzy, na SŠ i na VŠ v té době, a dovoluji si říci, že film je natočen podle skutečných událostí, a to ještě možná slušně.. Teda ty máš ale péro Viki... :-)
Jurský park 3 (2001)
Dobrá oddechovka. Blbost, ale po náročném dnu, kdy se do mozku už žádné vzdělání prostě nevejde, to ujde. Chápu sice, že po dvou dílech se Tyrannosaurus jako hlavní hvězda poněkud ohrál, ale jakožto od dětství nadšený amatérský "paleontolog dinosaurolog" musím zabědovat a vzít hlavu do dlaní. Sice o pár metrů delší, leč subtilní rybožravý Spinosaurus, by rozhodně za 10 vteřin na férovku nesejmul Tyrannosaura, kterej by tou svojí držkou rozžvejkal i ruskej tank...
Predátor (1987)
Dnes jsem to viděl buď po devadesáté osmé nebo stodvacáté šesté, už nevím.. a je to pořád kult a vždycky bude! "Ty máš ale pěknou držku!" :-)
Vetřelec vs. Predátor (2004)
Nápad jistě dobrý, provedení není dobré. Postavit takový film na nadlidsky přechytralé aktivní americké p**e, která neumí nic jiného, než všechny okolo jen nesmyslně buzerovat, může opravdu jen blbec...
Gangy New Yorku (2002)
Asi jsem hloupý, ale tenhle film jsem prostě nepochopil...
Sestřičky (1983)
Nachápu tady ta "nízká" hodnocení. Sestřičky jsou jeden z nejkvalitnějších filmů, co u nás vznikly. Spojení mladé "blbky" s protřelou, leč noblesní sestřičkou "seniorkou", je prostě kouzelné a opakovaně shlédnutelné.
Jak utopit Dr. Mráčka aneb Konec vodníků v Čechách (1974)
Nemám vůbec nic proti českým crazy komediím. Ba právě napopak. Mám je rád. Moc rád. A Mráček je jedna z těch, na kterou se vždycky rád podívám znova. Hanzlík je tam sice až nechutně kladnej, ale nehraje tam sám.