Recenze (42)
Tankový prapor (1991)
Dávám za pět. Je to sice pokleslé, vulgární, obhroublé, ale zábavné. Donutilovu scénu na tanku, a vůbec celou jeho roli, znám nazpaměť a dělá mi občas společnost, když je ouvej. Mně se to líbí. Asi proto, že jsem pokleslý, vulgární, obhroublý a zábavný... :-)
Příliš vzdálený most (1977)
Je to takové roztahané a chvílemi nudící, tři hodiny jsou prostě moc. Ale není to špatné a až na rekvizity v podobě "německých" tanků i docela historicky věrné. Jenom z toho maršála Modela nemuseli tvůrci udělat takového neschopného blbce...
Likvidátor (1996)
Nápad to byl dobrý, provedení nebylo dobré. Od útoku krokodýlích commandos, nasraných, že jim Arnold zlikvidoval obývák, jsem nesledoval průměrný akčňák, ale špatnou komedii a jednu hvězdičku přidávám jen za kukadla jako zrcadla hlavní představitelky..:-)
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Tak tohle se nepovedlo... To není Zánik říše, ale Zánik jurských parků.
Predátoři (2010)
"Chcípni ty vesmírná buzno!" Za tento cintát přidávám hvězdičku. :-) Jinak to za moc nestojí ani napodruhé. Potřetí už asi nebude. Mr. Brody tu byl za siláckého kreténa, kterému by se to možná dalo i věřit, kdyby se ovšem nikdy nenechal vidět sedět u piana, a ta drsná, řádně genderově (ne)vyvážená chlapákyně s koulema, mu zdatně seKundovala. Ostatní postavy byly sympatické. .-)
Dva na koni, jeden na oslu (1986)
Takový pěkný filmík to mohl být, a takovouhle píkovinu z toho udělali...
Kong: Ostrov lebek (2017)
Oddechová podívaná nemusí ovčana nutně vzdělat či ušlechtile umělecky obohatit, ale měla by ho pobavit a ne v něm zanechat pocit trapnosti a promarněnosti dvou hodin. Příliš mnoho kuchařů zkazí polévku. Scénář měl psát jeden dobrý scénárista a ne tři špatní. A režírovat to měl Peter Jackson nebo James Cameron. :-)
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Film pro mne začal pětihvězdičkově, ale ty hvězdičky mu začaly rapidně ubývat v jednom zásadním okamžiku, totiž když se konečně na plátně zjevil pan Wonka v celé své "kráse". Nesympatická přiteplená postava. Možná to dělal dabing, ale obávám se, že od originálu, který jsem neviděl a už neuvidím, se příliš nelišil. Pana Wonku asi měl hrát Jim Carrey.. A do očí bijící podobnost blonďaté žvýkající slečny s Winonou Ryder jistě nebyla náhodná.. :-)
Moonlight (2016)
Hodnotím aniž bych to viděl a ani neuvidím. Ta cena v tomto případě není Oscar za nejlepší film, ale politické zadání, aby byli černoušci spokojeni. Díky tomuto přestává být Oscar Oscarem.
Demolition Man (1993)
Tenhle film prostě miluju. Nevím, jestli to byl záměr, ale z drsného akčňáku se vlastně stala normální komedie. Rambovi ta role sedne, skvělé jsou jeho "švadlenkovité" hlášky, Sandra je prostě kočka a vůbec tu není navíc, naopak a Snipes by si za tenhle film snad zasloužil Oscara. Viděl jsem snad 20x a podívám se rád znova. *****