Recenze (446)
La Yuma (2009)
Zato to dnešní sledovalo na Cinema Mundi odhadem tak 70. :-)
Sbohem, Bagdáde (2010)
Pohled na válku očima těch, na kterých moc nezáleží (čili normálních lidí), který mě ale štval kamerou (až moc detailů a polodetailů na můj vkus) a trochu nepřehledným vyprávěním. Nepřišel mi zdaleka tak blbý jako jednomu mému kolegovi divákovi...
Kisarazu Cat's Eye (2002) (seriál)
Neviděl jsem ale všechny díly...
Strýček Búnmí (2010)
V té hromadě místních nadšených hodnocení budu asi za ignoranta, ale raději bych dvě hodiny pozoroval kachnu, jak plave na řece, než tohle...
Živě z Peepli (2010)
Pěkné čtyřhvězdí. Bylo fajn vidět zase nějaký indický film, kde není každý krásný a kde co dvacet minut neprobíhá hudební vložka. Film se snaží balancovat mezi hořkou komedií a sociálním dramatem, častěji spadává do druhého případu, ale naštěstí citově nevydírá, což je sympatické.
Okrsek (2010)
Fotograf Garib a jeho snoubenka se za podivných okolností vybourají v autě. Přijede k nim policie a místo aby je nejdříve odvezli do nemocnice nebo jim alespoň poskytli nějaké ošetření, naloží je do antonu a zavezou na okrsek. Kde už čeká jejich kapitán (nebo co to bylo za funkci) a spousta podivných zážitků... Můj první kontakt s azerbajdžánskou kinematografií. Bohužel, na tomhle filmu se mi líbily akorát herecké výkony a občas atmosféra. Děj nedává smysl a to jsem se fakt snažil. Podobné téma nevidím poprvé a v tomhle případě bylo zpracováno asi nejhůř.
Zmizení (2005)
Nesmyslně podhodnocený film, který uteče hodně divákům, co si vybírají filmy jen podle červeného hodnocení. A to je škoda.
Tři mušketýři (1993)
Takhle zprnit klasický román a blablabla. No a co? Nezájem.
TRON: Legacy 3D (2010)
Kdo potřebuje příběh?!
Mstitel Cape (2011) (seriál)
Vetsinou nic nehodnotim po prvnich par dilech, ale tenhle serial me proste urazi uz svou existenci a timhle malym detinskym gestem se mu hodlam pomstit!