Recenze (69)
Jsme přece lidi (2016) (studentský film)
Podle mě nejlepší film na Cinema Open. //Zhlédnuto na CinemaOpen 2017
Milada (2017)
Myslel jsem si, že Hepnarová je nejhorší český film ze všech a že ji jiný nepřekročí. Ale Milada pokořila rekord v krátkém čase. Nikdy nic mi nezkazilo tak celý den, jako dnešní zhlédnutí tohohle shitu na amatérské úrovni a ještě s plno chybami. Tohle je poplivání cti Horákové.
Hlasy (2017) (amatérský film)
Pěkný, ale žádná pointa. /Zhlédnuto na CinemaOpen 2017
Kopačky (2017) (amatérský film)
Vtipné, jednoduché. Líbilo se mi to. /Zhlédnuto na CinemaOpen 2017
Psi Páně aneb Sněz ten film (2017)
Opravdu zajímavé a výborně zpracované. /Zhlédnuto na CinemaOpen 2017
Po strništi bos (2017)
Moc pěkné. Opravdu ta doba vypadala autenticky. Akorát jediný, kdo mi tam vůbec neseděl, byla Tereza Voříšková. Asi moc mladá na její roli nebo to prostě zahrála špatně. Naopak moc se mi líbil herecký výkon Josefa Bedlivého.
Obecná škola (1991)
Zkoukl jsem ještě jednou v den smrti pana Jana Třísky. Mohu jen potvrdit, že Svěrák měl vždy a má úžasné příběhy.
Kalamita (1980)
Pecka. :-D Opravdu mě to pobavilo. :-D
15 minut (2001)
Rodenovi palec nahoru!
Poupata (2011)
Mě se to líbilo. Konec teda nic moc, čekal jsem něco lepšího. Ale jinak to bylo dobrý.