Recenze (30)
Rozpolcený (2016)
Nie. Tento film mi nesadol. Nechapem ani hodnotenia vo svete a u nas. Trailer sa javil ako neskutocna pecka a nakoniec vyslo z toho toto. Pochopil som to cele. Nakonci Bruce uz iba ako wow efekt. Za mna nadhodnoteny bullshit.
Trollové (2016)
Presne tento typ humoru mam velmi rad. Scena s citronom je neskutocna vec.
Bod zlomu (2015)
Jedna jedinounká hviezda za tie adrenalínové vsuvky. Inak všetko zle. Dlho som nevidel film kde by mi tak neskutočne liezol hlavný hírou na nerf. Zbytočný film
Drsňačky (2013)
Melisso? Ty hovdisko jedno
Hrabě Monte Cristo (2002)
Mám rád Reynoldsové filmy. Velmi rád. P.S. Guy Pearce je pán slizherec
Vražedné alibi (1995)
Úplne bez najmenších problémov pozerateľne. Zbožnujem kameru a filtre filmov z 90 rokov. Má to fantastickú atmošku. Herci na parádu, aj Šón aj Lorenc. Ed Harris si rolu cvoka užíval jak sa len dalo. Silné 3
Suprhrdina (2008)
Šmááária jak ja mám toto rád.
V zajetí démonů (2013)
Výborná atmosféra, výborný casting, výborný film
Deadpool (2016)
Úplne bez debaty najlepšia Marvelovka aká vyšla. A jasné že životná rola pre Ryana. Jeahhhh avocado Man
Zúčtování (1993)
Jah. Toto fajné intersonicovské béčko som svojho času zbožňoval. Bolo mi asi 11-12 rokov a ohadzoval som kamaráta basketbalkou :D. Dnes keď pozerám na tento skvost tak zisťujem že je to celkom dosť veľká volovina s otrasnými hercami. A dosť prekvapila pani Zoolendrová ktorá tam hrá křehké koťátko. Kto nechcel byť vo svojich 12 rokoch karatista jak keby ani nebol. Jah